کارخانه ماشین سازی ماهان

ارائه انواع ماشین آلات سنگبری در ایران

کارخانه ماشین سازی ماهان

ارائه انواع ماشین آلات سنگبری در ایران

کارخانه ماشین سازی ماهان با هدف تولید و صادرات ماشین‌آلات فرآوری سنگ ضمن بهره‌گیری از علوم مهندسی نوین و دانش مهندسین مجرب در سال ۱۳۷۵ آغاز فعالیت نمود که موفق به تولید انبوه بیش از 20 نوع دستگاه با کیفیت جهانی شده است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، گروه کارخانجات ماشین‌سازی ماهان واقع در شهرک صنعتی دولت‌آباد، تولید و صادرکننده انواع ماشین‌آلات سنگ در ایران و جهان با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت است.

این گروه یکی از محدود تولیدکنندگان ماشین‌آلات سنگ است که با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه ساخت و تولید انواع ماشین‌آلات سنگ فعالیت دارد. کارخانه ماشین‌سازی ماهان دارای کادری مجرب از مهندسین طراح و تکنسین‌های فنی بوده که با در اختیار داشتن آخرین فناوری و تکنولوژی روز دنیا موفق به ساخت دستگاه‌هایی شد که با نمونه خارجی آن رقابت دارد.

ارتقای استاندارد کیفی و کمی تولیدات در حد استانداردهای جهانی موفق به صادرات محصولات این ماشین‌سازی به اکثر کشورهای خاورمیانه و آسیا گردیده است. در حال حاضر این ماشین‌سازی در محیطی به مساحت ۸۰۰۰ مترمربع موفق به تولید انبوه بیش از ۳۰ نوع دستگاه با کیفیت جهانی شده است از جمله دستگاه‌های این کارخانه می‌توان به اره تک شاتون سوپر ۱۰۰۰، ساب اوربیتال ۲۰۲۲، ساب ۲۰ کله گرانیت دو گهواره، ساب ۱۶-۱۸ کله اسلب، پیش ساب اسلب ۱۰-۱۲، حکمی اسلب ۶ تیغ، قله بر مولتی دیسک، ساب ۱۶ کله تایل، دستگاه کالیبر و پیش ساب، دستگاه حکمی بر تایل، دستگاه کله بر، دستگاه فرز دروازه‌ای و غیره اشاره داشت.

معرفی انواع ماشین‌آلات فرآوری سنگ در ایران و جهان 1

معرفی انواع ماشین‌آلات فرآوری سنگ در ایران و جهان 2

معرفی انواع ماشین‌آلات فرآوری سنگ در ایران و جهان 3

معرفی انواع ماشین‌آلات فرآوری سنگ در ایران و جهان 4

معرفی انواع ماشین‌آلات فرآوری سنگ در ایران و جهان 5

جهت ارائه مشاوره، خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه‌های کارخانه ماشین‌سازی ماهان می‌توانید به شماره‌تلفن؛ ۰۹۱۹۷۹۵۵۵۱۵ آقای جویا تماس حاصل فرمایید.

کد خبر؛۲۵۴۰۲

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۰۷
ماشین سازی ماهان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی