کارخانه ماشین سازی ماهان

ارائه انواع ماشین آلات سنگبری در ایران

کارخانه ماشین سازی ماهان

ارائه انواع ماشین آلات سنگبری در ایران

کارخانه ماشین سازی ماهان با هدف تولید و صادرات ماشین‌آلات فرآوری سنگ ضمن بهره‌گیری از علوم مهندسی نوین و دانش مهندسین مجرب در سال ۱۳۷۵ آغاز فعالیت نمود که موفق به تولید انبوه بیش از 20 نوع دستگاه با کیفیت جهانی شده است.

رونمایی از اولین دستگاه ساب اتوماتیک ۴ محوره خاورمیانه

به گزارش مجله ماهان، آئین رونمایی از اولین دستگاه ساب اتوماتیک ۴ محوره خاورمیانه که توسط گروه ماشین سازی ماهان در منطقه صنعتی دولت آباد ساخته شده است برگزار شد.

در این آئین که با حضور معاون برنامه ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان، فرماندار شهرستان برخوار و دیگر مسئولین شهرستان برگزار شد، ابتدا مدیر گروه ماشین سازی ماهان توضیحاتی را در رابطه با دستگاه تولید ملی و منحصر به فرد خود ارائه کرد. پس از آن محمد زینلی پور معاون برنامه ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان دقایقی را به سخنرانی پرداخت.

پس از آن عبدالله بنهری فرماندار شهرستان و بعد از کثیری رئیس اتحادیه سنگبران شهرستان دقایقی را به سخنرانی پرداختند.

در پایان این آئین هم از این دستگاه به صورت نمادین پرده برداری شد. گفته می شود که این نوع دستگاه اولین در خاورمیانه و دومین در دنیا است و می تواند در هر ساعت ۲۰۰ متر مکعب سنگ تولید کند.

انتهای پیام/د

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی